PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego

Spółka PKP Intercity planuje zatrudnić do współpracy firmę, która zajmie się dla niej doradztwem i audytem mediowym. Współpracę zaplanowano na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zadań wybranej firmy należeć będzie m.in. doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawionych PKP Intercity przez dom mediowy, bieżąca weryfikacja efektywności kampanii reklamowych, audyt zrealizowanych kampanii (weryfikacja zasięgów, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa itp.) oraz wsparcie przygotowań do przetargu na obsługę mediową, pomoc w wyborze agencji mediowej.

Spółka zaprosiła wstępnie zainteresowanych do składania ofert na doradztwo i audyt mediowy. Po ich ocenie przystąpi do negocjacji z wybranymi firmami, a następnie poprosi je o złożenie ostatecznych ofert handlowych. PKP Intercity nie podaje na razie, w jakim czasie to nastąpi. Wiadomo jedynie, że firma, którą wybierze będzie pracować dla PKP Intercity przez 24 miesiące od zawarcia umowy.

Obsługą reklamową PKP Intercity zajmują się obecnie agencje Publicis Poland i Agencja Warszawa (w internecie), a obsługą mediową Value Media (Group One). Od początku maja promuje się kampanią pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"