Sigma Bis, Carat, Initiative i inni walczą o budżet mediowy PKP Intercity

Siedem agencji zgłosiło się do przetargu na obsługę mediową PKP Intercity. Są wśród nich m.in. Carat (dentsu), Initiative (Mediabrands), Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu). Walczą o budżet oszacowany na ok. 20 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis, Carat, Initiative i inni walczą o budżet mediowy PKP Intercity

Rozpoczęty przed miesiącem przetarg dotyczy planowania oraz zakupu mediów online i offline dla działań wizerunkowo-produktowych marki PKP Intercity.

Oferty  nim złożyło 7 firm: Initiative (zaproponowana prowizja 1,44 proc.), Mediahub (0,68 proc.), Media Group (0,81 proc.),  Mastermind Media razem z Havas Media (0,81 proc.), Starcom (0,8 proc.), Carat (2 proc.) i Sigma Bis (1,72 proc.). 

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 14 miesięcy. Budżet przeznaczony do obsługi wynosi 19,9 mln zł. 

Audytorem w tym przetargu jest firma Double Check, wybrana przez przewoźnika do współpracy w połowie lutego br. 

Ostatnio za obsługę mediową PKP Intercity odpowiadały agencje Mastermind Media i Havas Media, które wygrały przetarg latem ub.r. Do obsługi miały budżet w kwocie 18,6 mln zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?