W reklamach Play nowy doradca klientów, promuje internet stacjonarny i Play Now TV (wideo)

W kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Play pojawił się nowy bohater - doradca, który w domach klientów instaluje internet stacjonarny i usługę telewizyjną Play Now TV. W reklamach przedstawiana jest także promocja dotycząca platformy Viaplay.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W reklamach Play nowy doradca klientów, promuje internet stacjonarny i Play Now TV (wideo)

W jednym z premierowych spotów Play nowy doradca klientów w salonie sprzedażowych rozmawia z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim. Wspólnie opowiadają o internecie stacjonarnym od Play, dostępnym już za 30 zł miesięcznie (z uwzględnieniem po 5 zł zniżek za e-faktury i zgody marketingowe). Nowa promocja internetu stacjonarnego w Play ruszyła w połowie sierpnia.

W drugim spocie nowy doradca odwiedza rodzinę z zestawem instalacyjnym takiego internetu, ponadto aktywuje usługę telewizyjną Play Now TV. Reklama informuje o promocji, w ramach której platforma streamingowa Viaplay jest dostępna w dwóch pakietach Play Now TV, a użytkownicy Play Now TV Box będą mogli korzystać z niej za darmo do stycznia 2022 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-now-tv-platforma-streamingowa-nowe-kanaly-telewizyjne-cena-pakiet-start-za-10-zl-miesiecznie,7170124060993153a ##

 

To nowa konwencja reklam Play. Od ponad ośmiu lat zdecydowana większość spotów rozgrywała się w salonie sprzedażowym firmy, w którym doradcy grani przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego rozmawiali ze znanymi osobami.

W ub.r. wprowadzono zmianę: parę doradców odwiedzali zwykli klienci, a celebryci pojawiali się dopiero w ostatnich ujęciach.

 

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/upc-polska-oferta-cena-na-sprzedaz-kto-kupi-za-ile,7170145485764737a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"