W ramach promocji w wybranych ofertach Play na Kartę do końca września można korzystać z osobnego pakietu 100 GB przeznaczonego na aplikację mobilną YouTube’a. Promocja obowiązuje w Polsce, można ją aktywować w aplikacji Play24.
Spot reklamujący tę ofertę pokazuje, jak Sarsa wykonuje fragment swojego hitu „Zakryj” oraz w punkcie sprzedaży Play dostaje starter Play na Kartę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-5g-testy-w-toruniu-zaprosi-najbardziej-wymagajacych-uzytkownikow,7170880308115073a ##
Sarsa wystąpiła już wcześniej w kampanii Play na Kartę. W 2017 roku reklamowała wakacyjną promocję z internetem i Tidalem bez dodatkowych opłat.
Obecnie Play prowadzi też kampanię promującą nową taryfę abonamentową Homebox, w reklamach występuje piłkarz Krzysztof Piątek. W poprzedniej akcji marketingowej telekomu, promującej Junior Box, pojawiła się piosenkarka Roksana Węgiel, a w akcji reklamującej Play Now TV - Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi.

Aktywności reklamowe sieci Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją oraz internetem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-kupuje-grupe-3s-z-siecia-swiatlowodowa-szykuje-sie-na-5g,7171052243547777a ##
Obsługą marketingową Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).
Na koniec marca br. telekom miał 12,666 mln aktywnych użytkowników. W minionym kwartale telekom zanotował wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.










