Duża awaria sieci Plus, klienci mają problemy z połączeniami

Klienci sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Grupy Polsat Plus) w środę od rana mają problemy z wykonywaniem i odbieraniem połączeń. Operator zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Według strony DownDetector, zbierającej od internautów informacje o awariach,  problemy Plusa rozpoczęły się przed godz. 9.00. Po godzinie 10:00 zgłoszono już kilka tysięcy przypadków awarii.

Jak wynika z mapy serwisu DownDetector, problem dotyczy głównie dużych miast w centralnej i zachodniej Polsce, m.in. w Warszawie, Szczecinie, Gdyni, Gdańsku, Bydgoszczy, a także w Krakowie.

grafika
grafika

źródło: DownDetector

Awaria sieci Plus

W mediach społecznościowych na pytania klientów o awarie Plus odpowiada: "Sytuacja jest nam znana, technicy dokładają wszelkich starań, aby przywrócić pełną funkcjonalność sieci".

Grupa Polsat Plus w drugim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto. Abonent za usługi firmy miesięcznie płaci średnio już 91,4 zł, a klient prepaidowy - 22 zł.

Na koniec czerwca Grupa Polsat Plus miała o 42 tys. aktywnych kart SIM więcej niż w końcu marca br. i o ponad 515 tys. więcej niż rok wcześniej. Na koniec I półrocza grupa obsługiwała ponad 12,9 mln aktywnych SIM (wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z marcem i o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym blisko 10,5 mln SIM klientów kontraktowych (wzrost odpowiednio o 0,9 proc. i 4,9 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]