Plus reklamuje Ja+ Moja Firma z pomysłem i Ja+ Mix „bez końca” (wideo)

W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Plus, w nowym formacie kreatywnym, promowane są taryfy Ja+ Firma i Ja+ Mix. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, TFP, Lunapark i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterem reklam taryfy Ja+ Firma jest przedsiębiorca opowiadający o realizację projektu od pomysłu do finalnego produktu. Kampania podkreśla, że obecnie w ramach promocji nowi klienci tej taryfy przy podpisywaniu umowy na trzy lata otrzymują darmowy abonament przez pierwszy rok oraz smartfon Samsung Galaxy S6.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plus-z-nowymi-taryfami-ja-dla-klientow-indywidualnych-i-firm ##

Z kolei reklamy Ja+ Mix informują, że w ramach tej taryfy otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych, a smartfon Lumia 640 LTE jest dostępny za złotówkę w planie taryfowym 12 doładowań po 50 zł i 12 po 100 zł.

Wszystkie reklamy są zgodne z nowym formatem kreatywnym Plusa: pokazują młodych ludzi opowiadających o swoich pasjach. Format ten wprowadzono w połowie maja (zobacz szczegóły).

Działania reklamowe Plusa są prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.

Za kreację reklam odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]