„Pluszaki dla edukacji” - IKEA na rzecz UNICEF-u i Save the Children

IKEA rozpoczyna dziesiątą edycję kampanii społecznej „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji” prowadzonej na rzecz organizacji UNICEF i Save the Children.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji” za każdą maskotkę lub książeczkę dla dzieci kupioną do 29 grudnia w sklepach IKEA jedno euro zostanie przekazane organizacjom UNICEF i Save the Children. Te środki Save the Children przekaże na projekty edukacyjne dla dzieci wykluczonych społecznie, w tym należących do mniejszości narodowych, niepełnosprawnych oraz mających problemy w nauce dzieci z Kambodży, Wietnamu, Bangladeszu, Indonezji, Myanmaru, Filipin, Litwy i Rumunii. Natomiast UNICEF przeznaczy swoje fundusze na kontynuację programu „Szkoły dla Afryki”, którego celem jest zapewnianie dostępu do wysokiej jakości edukacji dzieciom z krajów, takich jak: Burkina Faso, Etiopia, Madagaskar, Mali, Mozambik, Niger, RPA i Malawi.

W ramach ubiegłorocznej edycji kampanii IKEA zebrała na całym świecie rekordową sumę 12,4 mln euro, z czego ok. 280 tys. euro w Polsce.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?