„Pluszaki Rozrabiaki” promowane przez rekomendacje

Rozpoczęła się kampania promocyjna magazynu „Pluszaki Rozrabiaki” oparta na marketingu rekomendacji. Akcję realizuje agencja Streetcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii promocyjnej „Pluszaków Rozrabiaków” tysiąc kobiet z dziećmi w wieku od 3-9 lat otrzymało egzemplarze tego pisma dla siebie i do rozdania dla innych matek oraz specjalnie przygotowany przewodnik po świecie. Uczestniczki akcji będą przekazywać organizatorom opinie na temat magazynu oraz informować o ilości swoich rekomendacji. Celem akcji oprócz promowania pisma i podkreślania jego atutów jest budowanie naturalnej więzi między nim a jego czytelniczkami oraz zbieranie ich sugestii.

grafika

Kampanię – zaplanowaną na dwa miesiące – realizuje agencja Streetcom, na zlecenie publikującego „Pluszaki Rozrabiaki” wydawnictwa Egmont. W ramach akcji firma uruchomiła na swojej stronie internetowej forum poświęcone temu czasopismu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]