PMPG kupiła Media Works

Platforma Mediowa Point Group przejęła za 13,2 mln zł grupę MediaWorks. Jednocześnie spółka zrealizowała opcję tej firmy na zakupudziałów w BMS, spółce będącej brokerem reklamy internetowej oraznowych technologii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Platforma Mediowa Point Group przejęła Media Works - firmęreklamy zewnętrznej, do której należą spółki Watch Out Door iFlaming Advertising Polska. Watch Out Door zarządza sieciąbillboardów w prestiżowych lokalizacjach oraz pozyskuje dużepowierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe. Natomiast FlamingAdvertising Polska działa jako broker reklamy zewnętrznej w ramachMedia Works. Tegoroczne przychody spółka szacuje na 19,74 mln zł, azysk netto na 3,66 mln zł.

- Zakup grupy Media Works połączony z przejęciem BMS toinwestycja w przyszłość, dzięki której Platforma Mediowa PointGroup wchodzi na dwa dynamicznie rosnące rynki reklamowe: nternet ioutdoor, i planuje znacząco zwiększyć swój udział w  rosnącym rynkumediów i rozrywki w ogóle - argumentuje Michał M. Lisiecki, prezesPMPG.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?