„Poczuj oszczędności, które płyną z prądem” w nowej kampanii PGE (wideo)

Polska Grupa Energetyczna (PGE) w nowej kampanii reklamowej przygotowanej we własnym zakresie przekonuje klientów, że z ofertą na prąd od PGE Obrót mogą oszczędzać energię. Ci, którzy wybiorą ofertę PGE mają szansę na rabat na energooszczędne urządzenia AGD z grupy Whirlpool w PGE eSklep.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Akcja marketingowa potrwa do 20 grudnia br. Prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, internecie i poprzez reklamę zewnętrzną.

Jej celem jest promocja elektronicznych kanałów sprzedaży i obsługi klienta oferowanych przez spółkę, a także możliwość zaproponowania klientom dodatkowych korzyści wynikających z zakupu energii elektrycznej.

Każdy, kto między 5 listopada br. a 31 marca 2019 roku za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta lub Infolinii PGE zawrze umowę sprzedaży energii elektrycznej, otrzyma rabat w wysokości 15 proc. na energooszczędne urządzenia firmy Whirlpool, Hotpoint i Indesit

Rabat można wykorzystać podczas zakupów na platformie sprzedażowej PGE eSklep.W jesienno-zimową kampanię marketingową wpisuje się także akcja rabatowa „Przekrój promocji". PGE Obrót wraz z partnerami, znanymi ogólnopolskimi markami, przygotowała dla swoich klientów atrakcyjne zniżki w popularnych sklepach i lokalach usługowych. Dzięki kodom rabatowym można zaoszczędzić nawet do 50 proc. ceny końcowej.Kampanię opracowało Biuro Marketingu Handlowego PGE Obrót we współpracy z departamentem marketingu PGE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska