„Podbij piątek do potęgi” w kampanii Samsunga Galaxy S5 (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca smartfon Samsung Galaxy S5 pod hasłem „Podbij piątek do potęgi”. Akcję, opartą na wirtualnej grze miejskiej i pięciu eventach w największych miastach, przygotowały i realizują Cheil Polska i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Podbij piątek do potęgi” ma informować konsumentów o różnych cechach Samsunga Galaxy S5. W każdym z pięciu tygodni akcji prezentowane jest inne zagadnienie, np. gra i event w Łodzi skoncentrowane są na designie smartfona, w Sopocie - na odporności na wodę i kurz, a w Krakowie - na aparacie fotograficznego. Akcja obejmie jeszcze Warszawę i Białystok.

W wirtualnej grze, osadzonej w środowisku Google Maps i co tydzień rozgrywającej się w innym mieście, zadaniem uczestnika jest przejście trzech prostych animacji, a następnie odpowiedź na pytanie związane z określoną cechą Samsunga Galaxy S5. Gra jest dostępna w serwisie podbijpiatek.samsung.pl.

grafika

Akcję - zaplanowaną do końca maja - wspierają reklamy w internecie, radiu i na outdoorze oraz aktywności w social media. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję