„W swoje ręce” i „Smakołyki” – nowe podcasty w RMF Classic+

Agnieszka Kaczorowska-Pela - tancerka, aktorka, choreografka i osobowość medialna oraz Dominika Zagrodzka – dziennikarka i antropolożka kultury z nowymi podcastami w RMF Classic+. Użytkownicy unikatowej platformy radiowej będą mogli słuchać ośmioodcinkowych formatów o budowaniu pewności siebie pt. „W swoje ręce” oraz wybrać się w podróż po świecie kulinariów i emocji związanych z jedzeniem w „Smakołykach”.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

„Świat podcastów nieustannie się rozwija, chociaż wieszczono ich kres. Formaty zmieniają się i dostosowują do słuchaczek i słuchaczy, dlatego nasze nowe podcasty trwają około 20 minut i dotykają tematów nam bliskich” – mówi Michał Zalewski, head of content & public relations RMF Classic+. „Dominikę i Agnieszkę zaprosiliśmy do współpracy, ponieważ potrafią opowiadać historie w sposób obrazowy, wizualny. Już po kilku chwilach całkowicie wsiąkamy w prowadzoną przez nie narrację” – dodaje Zalewski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zwierz-popkulturalny-rmf-classic-katarzyna-czajka-kominiarczu,7169719932131457a ##

Dominika Zagrodzka, dziennikarka i antropolożka kultury, w podcaście „Smakołyki” dla RMF Classic+ zabiera słuchaczy w podróż po świecie nie tylko kulinariów i gastronomii, ale także po świecie kultury i emocji z jedzeniem związanych. O jedzeniu pisze od ponad 10 lat. Od niedawna opowiada o nim także na blogu Pożywka.pl oraz w branżowym magazynie „Food Service”. Przez kolejnych osiem tygodni w każdy piątek zaprasza do stołu pełnego „Smakołyków”.

Agnieszka Kaczorowska-Pela, tancerka, aktorka, choreografka i osobowość medialna, od zeszłego roku również certyfikowana trenerka mentalna, podcastem „W swoje ręce” w RMF Classic+ zachęca słuchaczy do zatrzymania się na chwilę i wzięcia w tytułowe swoje ręce codzienność każdego z nas. Kolejne odcinki z osobistymi historiami i przemyśleniami Agnieszki, które zainspirują do działania i dbania o siebie i swój rozwój, w każdy czwartek.

RMF Classic+ to platforma radiowa, która oferuje m.in. możliwość zdobycie książek czy biletów na wydarzenia kulturalne w Plusomacie oraz cztery nadawane równolegle do głównej anteny audycje muzyczne (Muzyka Filmowa, Ballady, Muzyka Klasyczna, Piosenki Filmowe). RMF Classic+ to również więcej muzyki zamiast reklam – w miejscach bloków reklamowych pojawiają się dodatkowe utwory i animacje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mocarty-rmf-classic-nagroda-pandemia-przerwa-jak-glosowac,7169718338819713a ##

Jeszcze w maju subskrybenci będą mogli słuchać kolejnych sześciu Stacji+, czyli internetowych stacji gatunkowych z muzyką wybieraną przez zespół muzyczny RMF Classic. W planach m.in. RMF Classic+ Hans Zimmer czy RMF Classic+ Czas skupienia.

Dostęp do RMF Classic+ można zakupić na określony czas: na 3, 6 lub 12 miesięcy lub skorzystać z opcji subskrypcji w cenie 9,90 zł miesięcznie. Nowi użytkownicy mogą testować usługę przez 30-dni całkowicie bezpłatnie.

Jak wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, w I kwartale br. słuchalność RMF Classic wyniosła 1,6 proc. (bez zmian w stosunku do I kwartału ub.r.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską