Podziel się Posiłkiem - Koncert Gwiazd

Rozpoczyna się czwarta edycja programu "Podziel się Posiłkiem", którego głównym celem jest rozwiązanie problemu niedożywiania dzieci w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Uroczysta inauguracja programu nastąpi w niedzielę 27.08. br. o godzinie 19.30 w Radomiu podczas koncertu, relacjonowanego na żywo w Telewizji Polsat. Gwiazdami koncertu będą: Monika Brodka, Kasia Cerekwicka, Kasia Kowalska, Krzysztof Kiljański, Mandaryna, Maryla Rodowicz, Stachursky, Lidia Kopania i Ania Szarmach. Koncert poprowadzi Krzysztof Ibisz.

Podczas poprzednich edycji programu "Podziel się Posiłkiem" zebrano żywność i pieniądze, dzięki którym wydano ponad 2 miliony posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci. Program można było wesprzeć kupując produkty Danone oznaczone logo programu "Podziel się Posiłkiem" oraz przekazując żywność podczas ogólnopolskiej zbiórki żywności. 42 organizacje skorzystały z dotacji w ramach programu grantowego "Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!", który wspiera lokalne działania na rzecz eliminowania problemu niedożywienia i zjawiska wykluczenia społecznego.

Realizacja programu i skuteczna walka z niedożywieniem dzieci jest możliwa dzięki partnerskiej współpracy biznesu, samorządu, organizacji pozarządowych i mediów.

Organizatorami tegorocznej edycji programu są Danone i Fundacja POLSAT, a partnerem strategicznym - Banki Żywności.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day