Polacy lubią reklaks przed telewizorem

Znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem - wynika z badania PanelWizard Direct.

km
km
Udostępnij artykuł:

97% polskich gospodarstw domowych ma telewizor, a ponad połowa z nich - dwa lub więcej. Telewizor służy przede wszystkim do rozrywki – tak twierdzi ponad 78% respondentów.

Dla ponad 52% badanych telewizor jest ważną częścią życia, a 60% uważa go za istotną część wystroju salonu.

Design urządzenia jest istotny dla ponad 68% respondentów i wymieniany jako jeden z najważniejszych, po cenie i przekątnej ekranu, czynników decydujących o wyborze telewizora.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/widzowie-coraz-mniej-czasu-poswiecaja-linearnej-telewizji,7169791924717697a ##

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct na zlecenie TP Vision (właściciela marki Philips TV & Sound) w dniach 1-15 marca 2022 r., na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami