Połączenia lokalne w usłudze Dialog 1011

Od 1 czerwca Telefonia Dialog wprowadziła połączenia lokalne poprzez prefiks dla abonentów TP S.A. korzystających z usług Dialog 1111

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 czerwca br. prefiks 1011 umożliwia również wykonywanie połączeń lokalnych.

Pierwszy etap wdrożenia połączeń lokalnych przez prefiks 1011 obejmie następujące strefy numeracyjne:  legnicką (076), zielonogórską (068), wrocławską (071), elbląską (055), bielską (033), jeleniogórską (075), warszawską (022) oraz od 1 lipca 2005 - strefę wałbrzyską (074). Do końca 2005 roku usługa będzie dostępna na terenie całego kraju.

Aby połączenie lokalne zostało zestawione poprzez prefiks 1011 konieczne jest wybranie numeru strefy numeracyjnej przed numerem telefonu - jest to wymagane nawet w przypadku korzystania               z preselekcji na prefiks 1011:

0 + numer kierunkowy + numer telefonunp. połączenie lokalne w ramach strefy wrocławskiej071 + numer telefonu

(Brak numeru strefy numeracyjnej przed numerem lokalnym spowoduje zestawienie takiego połączenia przez sieć TP S.A.)

Korzystanie z nowej możliwości nie wymaga żadnych dodatkowych formalności. W ramach już podpisanej umowy wybrana przez Klienta taryfa zostaje rozszerzona o ceny połączeń lokalnych                   i strefowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu