Polsat liderem naziemnej telewizji cyfrowej. TVP Info z ponad dwukrotnie wyższym udziałem

We wrześniu br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek zanotował Polsat Sport News, z kolei najwięcej zyskało TVP Info.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową we wrześniu 2014 roku pierwsze miejsce zajął Polsat, który w analogicznym okresie ub.r. był drugi - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Średni udział tej stacji w porównaniu do września 2013 roku zmniejszył się jednak o 2,86 proc. i wyniósł 15,60 proc.

Z kolei na drugie miejsca spadła TVP1, która zanotowała udział na poziomie 13,64 proc., po spadku w skali roku wynoszącym aż 20,56 proc. Jednocześnie był to najwyższy spadek wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Jego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 2,89 proc. i wyniósł 12,12 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła TVP2, której udział zmalał o 15,56 proc. do 12,05 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-daje-cos-wiecej-cztery-nowosci-w-jesiennej-ramowce ##

Tuż za tzw. „wielką czwórką” uplasowała się stacja TV Puls, która we wrześniu br. miała 5,43 proc. udziału (rok wcześniej było to 6,27 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 106,91 proc., pochwalić się mogła stacja TVP Info, która awansowała z pozycji 13. na 12. Jej średni udział w zeszłym miesiącu wyniósł 5,09 proc.

Z kolei najwięcej stracił Polsat Sport News, który spadł z miejsca 16. na 20. Kanał ten zanotował bowiem spadek wynoszący 26,83 proc. do 0,90 proc. udziału.

W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności w DVB-T także znalazł się Polsat. Stacja ta ze średnim udziałem na poziomie 17,59 proc. zanotowała - względem analogicznego okresu rok wcześniej - spadek o 1,18 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-matrixowo-reklamuja-jesienna-ramowke-wideo ##

Drugie miejsce zajął TVN, którego udział wzrósł o 8,75 proc. do 14,17 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP2. Jej średni wynik w badanym miesiącu wyniósł 9,25 proc., po spadku w skali roku o 25,16 proc. Natomiast czwartą lokatę zajęła TVP1 (8,51 proc.; w dół o 22,78 proc.).Piąta pozycja w tym rankingu przypadła TV Puls, która w tej grupie zanotowała spadek o 17,31 proc. do 6,83 proc.

Również i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mogła newsowa stacja TVP Info, której udział poszedł do góry o 92,92 proc. do 2,18 proc. Z kolei największy spadek (o 38,46 proc. do 0,64 proc.) odnotował Polsat Sport News.

Nielsen Audience Measurement nie monitoruje oglądalności stacji TV Trwam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady