Polsat liderem tygodnia, TVP2 do góry. Hitami seriale TVP

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującego Polsatu w okresie od 14 do 20 kwietnia 2014 roku zmniejszył się o 0,18 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,24 pkt. proc. i wyniósł 12,31 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 11,84 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,33 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,88 proc.; do góry o 0,51 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,32 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV4 (2,75 proc.; + 0,27 pkt. proc.), Puls 2 (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Seriale (1,41 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TV6 (1,02 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Polo TV (0,87 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Rozrywka (0,86 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Na kolejnej stronie dane: TOP 20 stacji 16-49 i TOP 20 najlepiej oglądanych programów

 

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera również zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,22 pkt. proc. do 14,53 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 13,71 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Dwójce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 0,83 pkt. proc. do 8,41 proc. udziału.

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,83 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” TVP1 z 5,77 mln widzów, a na trzecim - „Na dobre i na złe” (5,46 mln widzów)Natomiast wśród dużych formatów rozrywkowych ponownie największym zainteresowaniem cieszył się program „Twoja twarz brzmi znajomo”, którego widownia wyniosła 2,85 mln osób.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.04.2014 - 20.04.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.04.2014 - 20.04.2014 - grupa 16-49

 

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady