Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska we wrześniu pozycję lidera na rynku telewizyjnym utrzymała TVP, ale zarówno "Jedynka" jak i "Dwójka" zanotowały spadek oglądalności w porównaniu do września 2003. Tendencje spadkową notuje również TVN. Z czterech największych stacji jedynie Polsat zanotował poprawę wyników oglądalności i udział w rynku wzrósł z 16,98% do poziomu 17,73%.
Total Individuals - SHR%Channel09/200309/20041.TVP123,9923,612.TVP220,1919,733.Polsat16,9817,734.TVN14,7314,325.TVP35,485,096.TV43,4537.TVN71,932,088.TVPolonia1,651,279.CN/TCM0,75TVN24 1,0910.Eurosport0,74CN/TCM 0,95
W grupie najatrakcyjniejszej dla reklamodawców (16-49) oba kanały TVP również straciły. Najwięcej zyskał Polsat a TVN odnotował niewielki wzrost.
16-49SHR %Channel09/200309/2004TVP120,8720,67Polsat19,9220,63TVP218,6918,01TVN15,7515,83TVPReg/TVP34,433,97TV44,093,7RTL7/TVN72,252,37TVPolonia1,741,19TVN240,730,94Eurosport0,68CN/TCM 0,75












