Polska lekkoatletka ambasadorką marki lakierów do paznokci

Ewa Swoboda, obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów i wicemistrzyni Europy na 100 m została ambasadorką marki Neonail. Współpraca to nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci, ale też podzielania tych samych wartości, jakimi jest konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polska lekkoatletka ambasadorką marki lakierów do paznokci

Neonail jako sponsor i partner plebiscytów, konferencji oraz inspirujących spotkań, promuje kobiety wyróżniające się odwagą, niezależnością i świadomością swoich wyborów. 

Neonail ma ambasadorkę

– Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą. Niezmiennie podziwiamy jej pracowitość, upór i to, że nie zmienia się pod wpływem oceny innych – podkreśla Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki Neonail.

Relacje ze współpracy lekkoatletki z marką Naonail będą zamieszczane w jej i marki mediach społecznościowych. 

– Współpraca z Neonail jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ nie zważam na stereotypy ani oceny innych, szczególnie jeśli chodzi o mój wygląd. Kolor to dla mnie naturalny środek wyrazu, dzięki niemu mogę pokazać mój styl i nastrój. Kolorowe paznokcie to jeden z moich znaków rozpoznawczych – mówi Ewa Swoboda. 

Jesienią ub.r. marka Neonail rozpoczęła kampanię pod hasłem “Trust Your Glam”, która była prowadzona na kilkunastu rynkach europejskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem