Poradniki ze wzrostami w 2010 roku, “Przyjaciółka” liderem

W 2010 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały wzrosty sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2010 roku wyniosło 497 787 egz. i było o 4,5 proc. wyższe niż w 2009 roku. “Przyjaciółka” w dwutygodnik z tygodnika przekształcona została w lutym 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 468 726 egz. po wzroście o 9,6 proc. Tytuł ten dwutygodnikiem został w czerwcu 2009 roku, wcześniej ukazywał się jako tygodnik.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w ub.r. wyniosło 318 513 egz. i było 37,3 proc. wyższe niż w 2009 roku. Tytuł ten zanotował tym samym największy wzrost w rankingu. “Pani Domu” dwutygodnikiem stała się od lipca ub.r., ale od czerwca 2009 roku do lutego 2010 roku jako tygodnik ukazywała się w postaci wydań łączonych.

W samym grudniu ub.r. liderem sprzedaży była “Tina”, której średnie rozpowszechnianie płatne razem poszło do góry o 10,4 proc. Na drugim miejscu znalazła się “Przyjaciółka”, która zanotowała spadek o 2 proc. do 489 599 egz. Trzecia była “Pani Domu” (328 076 egz., wzrost o 40 proc. - największy w zestawieniu). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style