„Portal dla kobiet” w kampanii oFeminin.pl

Wystartowała jesienna kampania reklamowa serwisu oFeminin.pl. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Portal dla kobiet” – przygotował wydający tę stronę Axel Springer Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa oFeminin.pl – kobiecego serwisu uruchomionego pod koniec ub.r. przez Axel Springer Polska (więcej na ten temat) – prezentuje tę witrynę jako elegancki i nowoczesny portal dla kobiet. Akcja obejmuje prasę („Newsweek”, „Newsweek Kobieta”, „Forbes”, „Elle Decoration”), internet (strony Axel Springer Polska, Wirtualnemedia.pl) oraz nośniki out-of-home (warszawskie centra handlowe Promenada i Galeria Mokotów).

grafika

Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby wydawnictwo Axel Springer Polska zajęło się we własnym zakresie. Przypomnijmy, że po raz pierwszy oFeminin.pl był reklamowany wiosną br. (więcej na ten temat).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych