Portfolio marki własnej PKN Orlen O! rozszerzy się o słodycze, napoje i przekąski

Koncern paliwowy PKN Orlen zamierza poszerzyć ofertę niedawno wprowadzonej marki własnej o słodycze, napoje i przekąski. Produkty wspierają rozwój nowego formatu sklepu O! Shop, przeznaczonego dla klientów w podróży.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na początku listopada na półkach sklepów PKN Orlen zadebiutowała woda źródlana O!. Jest to pierwszy z produktów, które płocki koncern zaczął produkować pod tą marką. Własny brand stanowi element realizacji strategii, zgodnie z którą Orlen wzmacnia swoją ofertę pozapaliwową. Ma być skierowana głównie do osób podróżujących, oczekujących prostych rozwiązań w dobrej jakości. Portfolio marki O! Będzie stopniowo poszerzane o słodycze, soki oraz inne przekąski.

- Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację ORLEN, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty. I co ważne, produkty te będzie identyfikował z Orlenem i mając do wyboru kilka marek danego produktu sięgnie właśnie po tę oznaczoną logiem O! - tłumaczy Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Nowe towary promowane będą głównie w punktach sprzedaży.

- Wprowadzaniu kolejnych produktów O! będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych, wśród których na pierwszym miejscu będą te realizowane w punktach sprzedaży w sieci ORLEN – dodaje Rafał Pasieka.

Spółka w okresie wakacyjnym rozpoczęła prace nad wyłonieniem producentów produktów marki własnej Orlenu. W lipcu rozpoczęły się rozmowy z firmami produkującymi napoje energetyczne, a w sierpniu – czipsy i napoje izotoniczne.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"