Posiadaczy plazmy i LCD w badaniach oglądalności

Firma AGB Nielsen Media Research włączyła do swojego panelu gospodarstwa domowe posiadające telewizory plazmowe i LCD.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Powodem do korekty panelu były wyniki badań założycielskich dotyczących rynku telewizyjnego w Polsce, które na zlecenie AGB Nielsen Media Research są przeprowadzane co roku. Zeszłoroczne badania wykazały bowiem, że udział gospodarstw domowych posiadających przynajmniej jeden telewizor LCD lub plazmowy kształtuje się na poziomie 3,9 proc. wszystkich gospodarstw z odbiornikiem telewizyjnym. W 2005 roku wskaźnik ten wynosił 2,2 proc.

Instalacja nowych telemetrów, które umożliwiają pomiar programów oglądanych na telewizorach plazmowych i ciekłokrystalicznych rozpoczęła się w marcu. Do połowy maja udało się zainstalować takie mierniki w 15 gospodarstwach domowych. W planach na ten rok jest włączenie do panela przynajmniej 45 takich gospodarstw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady