„Potrójna rekomendacja” w kampanii Dunlop

W internecie startuje kampania reklamowa opon Dunlop. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Potrójna rekomendacja” – przygotowała agencja Upgrade Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie internetowa kampania reklamowa Dunlop ma na celu wzmocnienie wizerunku tej marki. Jednocześnie akcja informuje, że opony Dunlop SP Winter Sport 3D uzyskały najwyższą rekomendację w teście niemieckiego automobilklubu ADAC. W ramach kampanii na Facebooku prowadzony jest konkurs „Potrójna rekomendacja”, w którym można wygrać zwrot pieniędzy za zakup opon Dunlop oraz nagrody związane z tą marką.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje witryny o ogólnym zasięgu 7 mln użytkowników, m.in. Gazeta.pl, WP.pl i AutoSwiat.pl. Kampanię na zlecenie Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała agencja Upgrade Marketing.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta