„Prawo Agaty” z mniejszą widownią. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze trzy odcinki nowej serii „Prawa Agaty” oglądało 2,24 mln osób. Serial stracił widzów względem zeszłego roku, ale zapewnił TVN drugie miejsce w wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Prawo Agaty” nadawane jest we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 4 marca br. Pierwsze trzy odcinki piątej edycji serialu oglądało średnio 2,24 mln widzów. Przełożyło się to na 16,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do trzeciej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 280 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki serialu śledziło bowiem 2,52 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,40 proc. i 19,94 proc. udziału (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przekłada się na 20,69 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (filmy fabularne; 11,86 proc.) oraz TVP1 (filmy fabularne; 6,98 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest jednak liderem, a dalej plasują się Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Prawa Agaty”

Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarią prawną i rozwiązuje kolejne sprawy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?