Premiera Windows 7 wsparta kampanią

22 października na całym świecie ruszyła sprzedaż Windowsa 7.Premierę najnowszego systemu operacyjnego Microsoftu wspieraglobalna kampania marketingowa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje telewizję, nośniki outdoor i mediacyfrowe.Telewizyjna odsłona, przygotowana przez agencję Crispin Porter& Bogusky, składa się ze spotów z udziałem różnych użytkownikówtestujących oprogramowanie.

Każdy z nich tłumaczy korzyści, jakie przynosi mu korzystanie zsystemu, a na końcu stwierdza: ""I'm a PC and Windows 7 was myidea".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było