PrestaShop klientem Sarota PR

Marka platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych PrestaShop rozpoczęła współpracę z agencją Sarota PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PrestaShop klientem Sarota PR

Sarota PR prowadzi dla PrestaShop działania z zakresu media relations oraz content marketingu.

Za pierwszy obszar odpowiada Natalia Cygan (public relations specialist). Obsługę content marketingową zapewnia zespół koordynowany przez Jakuba Misiurę (digital marketing specialist).

Umowa obowiązuje do końca 2020 roku z opcją przedłużenia. Klient trafił do agencji drogą rekomendacji.

Sarota PR jest pierwszą agencją public relations, z którą PrestaShop współpracuje na polskim rynku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?