ROZWIŃ

Problem z mobilnym spamem

Spora część użytkowników telefonów komórkowych z wielkiej Brytaniipadła ofiarą mobilnego spamu.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Z marcowego badania przeprowadzonego przez agencję YouGov ifirmę Cloudmark, wynika, że 2/3 brytyjskich użytkowników komórekotrzymało na swój telefon niechcianą wiadomość - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer. Wśród respondentów w grupiewiekowej od 18 do 24 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł75 procent.

Badani winą obarczają tutaj przede wszystkim dostawców usług. 28procent respondentów stwierdziło, ze otrzymało spam od swojegooperatora komórkowego, a z tego powodu nad zmianą swojego dostawcyusług komórkowych zastanowiłoby się 44 procent badanych.

Zdaniem Neila Cooka z Cloudmark, mobilny spam to co prawda nieta sama liga co tradycyjny spam w wiadomościach e-mail, ale jakpokazuje to badanie, tolerancja użytkowników dla niechcianych i niezamawianych wiadomości mobilnych jest tak naprawdę żadna. "Oznaczato, ze operatorzy komórkowi nie mogą sobie tutaj pozwolić naprzyjęcie strategii polegającej na tym, że poczekamy i zobaczymy cosię stanie" - dodał Cook.

źródło: eMarketer

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"