Provident Polska „pomaga spełniać duże marzenia”

14 lipca Provident Polska rusza z kolejną odsłoną swojej kampanii „Mam plan”. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet. Wykorzystano w nich znaną melodię hitu Ricchi e Poweri "Mamma Maria".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Provident Polska „pomaga spełniać duże marzenia”

Nowa reklama pokazuje jak produkty Providenta pomagają klientom w spełnianiu ich planów – nie tylko małych, ale także tych, których realizacja wymaga większego rozmachu. Bohaterowie spotów to młoda rodzina, która wkrótce powiększy się o nowych członków – drugie dziecko oraz adaptowanego ze schroniska psiaka. Z tego względu rodzina potrzebuje nowego samochodu – staje się to możliwe dzięki pożyczce z Providenta.

“Mam plan” z Providentem

W nowych spotach lider rynku pożyczkowego promuje swoją ofertę Prima Plus, podkreślając atrakcyjne warunki finansowe oraz elastyczne opcje spłaty, które Provident oferuje klientom. Działania reklamowe objęły swym zasięgiem telewizję (m.in. Polsat, TVP1, TVP2 oraz liczne stacje tematyczne) jak też intensywne działania w internecie.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, nowy i dynamiczny charakter nadał im reżyser Marcin Starzecki, a aranżację piosenki opracował Patryk Kumór.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję