Przekrój z Coca-Colą

Wakacyjny "Przekrój" na lotniskach i z coca-colą

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czasie wakacji każdy kupujący w wybranych miejscach "Przekrój" zostaje nagrodzony półlitrową butelkę coca-coli light. Wspólna akcja promocyjna tygodnika"Przekrój" i Coca-Coli odbywa się w wytypowanych salonikach prasowych Inmedio i Relay w centrach handlowych, na dworcach PKP i na lotniskach. Łącznie uczestniczy w niej ok. 150 punktów sprzedaży.

W lipcu i sierpniu dotychczasowa kampania reklamowa "Przekroju" pojawiająca się w "Gazecie Wyborczej", Radiu "Zet", "Trójce" i RMF FM zostaje rozszerzona o promocję na lotnisku Okęcie oraz na dworcach PKP w całej Polsce. Reklamy każdego wydania tygodnika pojawią się na citylightach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"