Przystanki, kody QR i jakdojade.pl w kampanii McDonald’s

W Warszawie i Krakowie trwa kampania McDonald’s oparta na reklamach z kodami QR pozwalającymi szybko sprawdzić różne lokalizacje i rozkłady komunikacji miejskiej. Akcję we współpracy z serwisem jakdojade.pl realizują firmy OMD i AMS.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii McDonald’s reklamy z kodami QR umieszczono na 600 wiatach przystankowych w Warszawie i 1813 w Krakowie. Na każdym z nośników znajduje się kod, który po zeskanowaniu telefonem komórkowym przenosi użytkownika na stronę jakdojade.pl.

W serwisie na mapie cyfrowej wskazywane jest dokładne położenie wiaty, przy której odbiorca aktualnie się znajduje. System umożliwia wpisanie adresu docelowego lub wybranie gotowych obiektów z opracowanej listy (stadion, strefa kibica, lotnisko itp.). Po wybraniu żądanej lokalizacji docelowej użytkownikowi wskazywane są możliwe połączenia wykorzystujące aktualne rozkłady jazdy. Dodatkowo na mapie zamieszczono lokalizacje McDonald’s oraz przygotowano listę adresową tych punktów.

grafika

Kampanię uzupełniają reklamy reklamy bannerowe w serwisie jakdojade.pl: wersji zasadniczej i mobilnej oraz aplikacji na system Android. Ponadto firma AMS uruchomiła stronę amsdigital.pl, na której zamieszczono linki do pobrania czytników kodów QR. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy OMD we współpracy z krakowskim Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym i warszawskim Zarządem Transportu Miejskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu