Public Dialog dołączyła do IPRN

Agencja Public Dialog została jedynym polskim przedstawicielem International Public Relations Network. Jest to jedna z największych międzynarodowych sieci zrzeszających niezależne agencje public relations.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Public Dialog dołączyła do IPRN

IPRN powstała w 1995 roku. Obecnie jest jedną z największych na świecie sieci niezależnych agencji PR. Zrzesza członków z ponad 30 krajów na 5. kontynentach, w tym również z rynków wschodzących i rozwijających się, takich jak Brazylia i Chiny. Posiada ponad 1 000 pracowników i generuje roczny dochód przekraczający 211 mln USD.

- Członkostwo w IPRN to kolejny krok w rozwoju agencji. Obecnie jesteśmy w stanie oferować  naszym klientom skuteczną realizację skomplikowanych projektów komunikacyjnych prowadzonych  na wielu rynkach równocześnie. Będąc członkiem IPRN otrzymujemy również możliwości wymiany know-how oraz dobrych praktyk, insightów na poziomie globalnym - komentuje Paweł Bylicki, managing partner Public Dialog.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym