Public relations w ofercie ZenithOptimedia Group

ZenithOptimedia Group oferuje swoim klientom usługi public relations jako uzupełnienie obsługi mediowej. Są to przede wszystkim działania niestandardowe w zakresie PR produktowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Dom mediowy ZenithOptimedia Group niestandardowe usługi public relations zaproponował ostatnio kilku swoim klientom. Takie działanie – promujące nietypowe produkty – stanowiły uzupełnienie oferty firmy w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów. Ponieważ propozycje spotkały się z dużym zainteresowaniem, ZOG planuje na stałe włączyć je do swojej oferty.

ZenithOptimedia Group będzie sugerować usługi public relations głównie klientom z branży FMCG. W związku z tym firma zamierza zatrudnić nowych konsultantów PR.

Warto przypomnieć, że ZOG pod koniec roku wygrała przetargi na obsługę mediową m.in. Triumph International Polska (więcej o tym) i Canal+ Cyfrowego (więcej). Natomiast z końcem roku firma straciła budżet PKO BP, który przejął Universal McCann (więcej na ten temat).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej