Pysio reklamowany w nowej cenie (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju Pysio. Akcję – informującą o jego nowej cenie – na zlecenie Agros-Novej przygotowały firmy Ambasada Brand Communications, Filmworks i MediaCom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W telewizyjnej reklamie Pysia, która trafiła właśnie do emisji, symbolizujący tę markę sympatyczny smok przenosi dzieci do owocowej krainy, ożywiając zwykły szkolny dzień. 15-sekundowy spot – zrealizowany metodą łączonej animacji 3D –zwraca uwagę na nową, atrakcyjną cenowo ofertę Pysia. Celem przekazu jest też budowanie pozytywnego wizerunku marki.

Reklama od 24 stycznia jest emitowana w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TV4) oraz kanałach tematycznych i dziecięcych. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, produkcją spotu zajęła się firma Filmworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat