Pysio reklamowany w nowej cenie (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju Pysio. Akcję – informującą o jego nowej cenie – na zlecenie Agros-Novej przygotowały firmy Ambasada Brand Communications, Filmworks i MediaCom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W telewizyjnej reklamie Pysia, która trafiła właśnie do emisji, symbolizujący tę markę sympatyczny smok przenosi dzieci do owocowej krainy, ożywiając zwykły szkolny dzień. 15-sekundowy spot – zrealizowany metodą łączonej animacji 3D –zwraca uwagę na nową, atrakcyjną cenowo ofertę Pysia. Celem przekazu jest też budowanie pozytywnego wizerunku marki.

Reklama od 24 stycznia jest emitowana w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TV4) oraz kanałach tematycznych i dziecięcych. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, produkcją spotu zajęła się firma Filmworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe