Quebonafide promuje nową platformę komunikacyjną Żywca "Cho na Ż"

Raper Quebonafide w ramach promocji marki Żywiec obejmuje stanowisko młodszego specjalisty ds. Ż, na którym będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do "Cho na Ż".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Quebonafide promuje nową platformę komunikacyjną Żywca "Cho na Ż"

Wszystko zaczęło się od wiralowego ogłoszenia o pracę, w którym Żywiec poszukiwał młodszego specjalisty ds. Ż. Odpowiedział na nie "Jakub z Ciechanowa", czyli popularny raper Quebonafide.  

W ramach objętych obowiązków artysta będzie odpowiadał za nową linię bezalkoholowych piw smakowych Żywca: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% oraz Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%.

Nowy młodszy specjalista ds. Ż w ramach swoich obowiązków wyruszy w Polskę, relacje znajda się w mediach społecznościowych rapera oraz w kanałach marki Żywiec.

"Cho na Ż" to nowa platforma komunikacyjna Żywca. Poprzednio przez osiem pięć lat działania reklamowe piwa Żywiec były oparte na koncesji kreatywnej „Chce się na Ż”, stworzonej przez agencję Ogilvy&Mather. Zeszłoroczna kampania stanowiła ilustrację sloganu: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7