Radio Fest ma szefa działu sprzedaży

Michał Florek został szefem działu sprzedaży w chorzowskim Radiu Fest. To nowa funkcja w rozgłośni, identyczna utworzona zostanie w siostrzanym gliwickim Radiu CCM (obie stacje należą do Stowarzyszenia Deorecordings z Wisły).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczas bezpośrednio za nadzór nad sprzedażą reklam w Radiu Fest i Radiu CCM odpowiadał Mateusz Kozieł, dyrektor ds. sprzedaży obu rozgłośni. Teraz część obowiązków związanych ze sprzedażą w Radia Fest przejmie od niego właśnie Michał Florek, który przez ostatnie dwa lata pracował jako specjalista ds. reklamy w katowickich stacjach Antyradio i Planeta FM (obie należą do Eurozetu). Natomiast na stanowisko szefa działu sprzedaży w Radiu CCM prowadzona jest rekrutacja. Mateusz Kozieł pozostaje dyrektorem ds. sprzedaży i to właśnie jemu raportować będą obaj nowi szefowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej