Jedynka i VOX FM zyskują na wsi, liderem RMF FM

Zdecydowanie najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową na wsi jest RMF FM. Największy wzrost udziału ex aequo zanotowały Jedynka i VOX FM, a na przeciwnym biegunie znalazło się Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania na wsi w okresie od sierpnia 2016 roku do stycznia 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 27 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się on o 1,3 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-radiowych-w-polskich-miastach-w-2016-roku ##

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14 proc., po spadku o 1,6 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei największym wzrostem, wynoszącym 0,9 pkt. proc., pochwalić się mogły dwie stacje: Jedynka, która uplasowała się na ostatniej lokacie podium (10,9 proc. udziału) oraz VOX FM, które awansowało z siódmej na szóstą pozycję (5,1 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/trojka-z-najwiekszym-spadkiem-traci-tez-jedynka-slaby-start-polskie-radio-24 ##

grafika

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2016 roku do stycznia 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej