RMF FM liderem słuchalności na wsi, ale traci najwięcej. Radio ZET i Radio Maryja na czele wzrostów

Pozycję lidera rynku radiowego w drugim kwartale 2023 roku wśród mieszkańców wsi zajęło RMF FM, ale stacja odnotowała największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych na wsi pozycję lidera w okresie od kwietnia do czerwca 2022 roku zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 3,4 pkt. proc. do 31,4 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (14,9 proc. udziału; wzrost o 1,3 pkt. proc. - największy w zestawieniu). Podium uzupełnia Eska (8,1 proc. udziału; do góry o 0,5 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-ii-kwartal-2023-rmf-fm,7169498818009217a ##

Czwarta była Jedynka (5,9 proc. udziału; + 0,2 pkt. proc.), a czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,3 proc. udziału; + 0,2 pkt. proc.).

Radio Maryja mocno do góry

Drugim największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio Maryja, którego udział zwiększył się o 0,9 pkt. proc. do 2,5 proc. Stacja awansowała z miejsca dziesiątego na ósme.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day