Radio ZET umacnia się w stolicy, RMF MAXXX na Śląsku

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za I kwartał 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie i Aglomeracji Śląskiej.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Liderem w I kwartale 2010 r. w Warszawie było Radio ZET, które w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem poprawiło swój wynik (z 14,08 proc. do 17,48 proc. udziału). Zyskuje Jedynka, która znalazła się na drugiej pozycji (z 10,38 proc. udziału do 12,08 proc. udziału).

Dobra passa nie opuszcza także rozgłośni kierowanych do wykształconych słuchaczy RMF Classic (z 3,04 do 3,34 proc. udziału), Radia PiN (Z 2,88 do 3,31 proc. udziału) i Chilli ZET (z 1,46 do 2,21 proc. udziału). Stabilne wyniki notują kolejne w zestawieniu Trójka, RMF i TOK FM (odpowiednio 11,24 proc ; 9,15 proc. i 6,59 proc.). Spadki dotknęły Eskę i Radio Złote Przeboje. 

Najchętniej słuchaną stacją w Aglomeracji Śląskiej było w I kwartale 2010 r. RMF FM (spadek z 36,6 do 33,9 proc. udziału w rynku). Kolejne miejsca przypadają Trójce (8,85 proc. udziału) oraz Jedynce (8,83 proc. udziału) oraz Radiu Piekary (8,3 proc. udziału). Bardzo duży skok notuje RMF MAXXX (z 0,98 proc. do 4,32 proc. udziału), tracą Eska (do 3,95 proc. udziału) oraz Planeta FM ( do 2,84 proc. udziału). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]