„Ranczo” straciło widzów. 14 mln zł z reklam

Ósmą serię „Rancza” oglądało w TVP1 średnio 6,2 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż nadawaną rok temu siódmą edycję serialu. Wpływy z reklam wyniosły 13,9 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

TVP1 ósmy sezon „Rancza”  pokazywała w niedziele o 20.20, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków serialu wyniosła 6,15 mln widzów, co przełożyło się na 35,59 proc. udziału w całym rynku oraz 28,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

„Ranczo” niezmiennie pozostaje liderem rynku telewizyjnego. Jednak w porównaniu do poprzedniej serii straciło 70 tys. widzów. Emitowaną w analogicznym okresie rok temu siódmą edycję produkcji oglądało średnio 6,22 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 36,87 proc. oraz 28,50 proc. (więcej na ten temat).Wpływy z reklam Jedynki przy emisji premierowych odcinków ósmej serii komediowej produkcji wyniosły 13,87 mln zł. W porównaniu z siódmą edycją wzrosły one o około 5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).Dziewiąty sezon „Rancza” trafi na antenę Jedynki wiosną 2015 roku. Zdjęcia do niego ruszą w lipcu br. (dowiedz się więcej).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK