„Fakty”, „Milionerzy” i „Mam talent!” hitami TVN w 2018 roku (top 30)

Największą widownię w 2018 roku w TVN zgromadziły takie pozycje, jak: dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i talent-show „Mam talent!”. 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Fakty”, „Milionerzy” i „Mam talent!” hitami TVN w 2018 roku (top 30)
Screen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVN

Największą widownię w TVN w okresie od 1 stycznia do 19 grudnia 2018 roku zgromadził dziennik „Fakty” z 9 stycznia. W tej stacji obejrzało go 3,71 mln widzów, co przełożyło się na 25,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Przynajmniej przez 1 minutę audycję tę widziało 5,36 mln osób.

Na drugim miejscu sklasyfikowany został specjalny odcinek teleturnieju „Milionerzy”, który 6 grudnia śledziło średnio 3,46 mln widzów TVN (5,39 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 21,99 proc. udziału.

Podium uzupełnia talent-show „Mam talent!”, który 1 grudnia obejrzało 3,20 mln widzów (RCH 1 min - 7,23 mln), co dało stacji 21,40 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ranking-programow-telewizyjnych-2018-roku-hity-telewizyjnego-minionego-roku,7171179308869249a ##

Oczko niżej znalazła się transmisja z tzw. światełka do nieba podczas 26. finału WOŚP. 14 stycznia na antenie tej stacji obejrzało ją 2,80 mln widzów (16,57 proc. udziału).

Czołową piątkę uzupełnia magazyn „Uwaga!” z 4 grudnia (2,79 mln widzów; 17,97 proc. udziału).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był dziennik „Fakty” (ale było to wydanie z 1 stycznia), który miał 1,52 mln osób (RCH - 2,17 mln), co dało TVN 22,48 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły już jednak „Kuchenne rewolucje” (1,49 mln widzów; 28,63 proc. udziału), a podium uzupełniają „Milionerzy” (1,47 mln widzów; 23,85 proc. udziału).

grafika

W ub.r. Discovery Polska, jeszcze przed fuzją z Grupą TVN, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7,1 proc. do 102,76 mln zł oraz 25,65 mln zł zysku netto (wobec 32,37 mln zł rok wcześniej). Spółka Green Content nadająca kanał Metro TV miała 11,58 mln zł straty netto.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu