Reckitt Benckiser po pięciu latach kończy współpracę z Zenith, wybiera OMD

Koncern Reckitt Benckiser, właściciel takich marek, jak Calgon, Vanish, Durex i Scholl, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wybierając do współpracy OMD (Grupa OMD). Marketer zakończył tym samym kilkuletnią kooperację z domem mediowym Zenith (Publicis Media). Agencja będzie nadal obsługiwać budżet digital dywizji Health marketera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reckitt Benckiser po pięciu latach kończy współpracę z Zenith, wybiera OMD

Reckitt regularnie przegląda oferty domów mediowych (niemal co roku). Tegoroczny przegląd firma rozpoczęła pod koniec października.

Firma nie podała liczby i nazw zaproszonych do niego agencji. Rozstrzygając postępowanie marketer zdecydował się na wybór oferty złożonej przez OMD (Grupa OMD). To oznacza koniec współpracy z domem mediowym Zenith (Publicis Media), z którym kooperował nieprzerwanie od 2013 roku.

Zenith odpowiadał za planowanie i zakup mediów pozainternetowych i internetu (także w social media i wyszukiwarkach). Realizował również dla poszczególnych marek Reckitt Benckiser projekty badawcze oraz działania z zakresu content marketingu, w tym projekty realizowane we współpracy z influencerami. Agencja będzie nadal obsługiwać budżet digital dywizji Health marketera.

Reckitt prowadzi regularne kampanie swoich marek w mediach, głównie w telewizji. Marketer nie podaje jednak informacji o ich szczegółach. Koncern był jednym z największych reklamodawców przy tegorocznych transmisjach z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. W okresie od 14 do 25 czerwca br. wydał na reklamy na antenach TVP1, TVP2, TVP Sport i TVP3 5,38 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]