Red Bull pojawia się w wersji Energy Shot

Do sprzedaży trafia niegazowany i niskokaloryczny wariant napoju Red Bull. Launch produktu wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Bimers i MPG.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany właśnie na rynek Red Bull Energy Shot ma taki sam smak i zawartość kofeiny, jak tradycyjny Red Bull, natomiast zawiera tylko 25 kilokalorii i jest niegazowany. Napój jest dostępny w opakowaniach o pojemność 60 ml, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 5,99 zł.

grafika

Launchowi Red Bull Energy Shot towarzyszą działania reklamowe prowadzone w różnych mediach. Kreację kampanii przygotowała agencja Bimers, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day