Reebok ujednolici identyfikację wizualną

Od 2020 roku Reebok ujednolici identyfikację wizualną. Wykorzysta najbardziej znane i wyróżniające się elementy - logo Vector i logotyp „drop-R”. Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowe znaki firmowe mają odzwierciedlać charakter marki, w której moda krzyżuje się z fitness.

Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych. Pierwsza kolekcja, na której znajdziemy nowe logo Vector dostępna będzie w tym miesiącu.

grafika

Logo Vector zostało zaprojektowane na bazie klasycznego logo Reeboka, które powstało ponad 50 lat temu. Pierwszy raz zostało użyte w 1992 roku i od tego czasu było wielokrotnie przekształcane i wykorzystywane głównie na flagowych kolekcjach Reeboka.

Nowe logo to zaktualizowana, subtelna i nowoczesna wersja oryginalnego znaku.

Marka nie informuje, kto odpowiada za projekt nowej identyfikacji wizualnej.

grafika
grafika

Znak Delta, który pierwszy raz pojawił się w 2011 roku, wciąż będzie występował na wybranych produktach, w tym na kolekcjach CrossFit i UFC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki