Reklama telewizyjna 8 proc. w dół. Kto stracił najwięcej? (TOP 10)

W październiku polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 7,6 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największe spadki tych przychodów zanotowały TVP 1, AXN, MTV i Viva Polska, a ogólnie najwięcej straciła TV Puls.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych spadły w skali roku o 7,6 proc. - bez autopromocji, a o 7,4 proc. - z uwzględnieniem autopromocji. Same wydatki na autopromocję zwiększyły się za to o 20,8 proc.

Wśród czołowych kanałów minimalnie więcej niż rok wcześniej zarobiły z reklam jedynie liderujące w zestawieniu TVN - o 0,6 proc., i Polsat - o 2,4 proc. Nieznacznie mniejsze przychody osiągnęły TV 4 - o 3,6 proc., i TVN 24 - o 6,8 proc.

Z kolei wpływy reklamowe TVP 2 spadły w skali roku o 10,4 proc., a TVP 1 - o 19,8 proc. MTV Polska zanotowała spadek o równe 20 proc., a Viva Polska - o 21,3 proc. Natomiast TV Puls zarobiła z reklam jedynie jedną czwartą tego co rok wcześniej i wypadła z czołowej dziesiątki.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku