Reklamy wideo w sieci przyniosą miliardy

Szerokopasmowy dostęp do internetu to nie tylko możliwość corazsprawniejszego korzystania z sieci przez internautów otrzymującychdostęp do bogatszych treści, ale i szansa dla reklamodawców naprezentowanie nowego typu reklam, w tym materiałów wideo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rynek takich reklam wideo w Stanach Zjednoczonych, największymrynku online na świecie ma osiągnąć w 2011 roku wartość 4,3 mlddolarów.

Zdaniem analityków firmy eMarketer, tegoroczne wyniki tej gałęzibiznesu reklamowego zamkną się sumą około 775 mln dolarów (w 2001roku było to około 40 mln dolarów). W przyszłych czterech latachzanotuje on roczne wzrosty na poziomie około 40 proc. Wedługbadaczy, ważnym momentem będzie przyszły rok, kiedy to ponad połowaAmerykanów będzie już oglądać różne formy wideo z sieci, by nakoniec badanego okresu sięgnąć poziomu 61 proc. W przyszłym rokutakże wydatki na reklamy wideo w sieci wyniosą ponad miliarddolarów.

Rynek reklamy wideo w sieci nie jest łatwym kawałkiem chleba.Niektóre badania, których wyniki przytaczane są przez analitykóweMarketer pokazują, że tego typu formy reklamowe są dla wieluużytkowników sieci irytujące, większość uważa je są natrętne iprzeszkadzające w surfowaniu po sieci.

Źródło: eMarketer - pclab.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski