Remington reklamuje się w telewizji hasłem „Bądź sobą po swojemu”

Ruszyła trzecia ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów. Pod hasłem „Bądź sobą po swojemu” reklamowana jest seria urządzeń curl&straight confidence. Kampanię przygotowały Value Media i magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wiosną Remington wypuścił na rynek pierwsze urządzenie z serii curl&straight confidence, prostownico-lokówkę ze skręconymi płytkami. Pod koniec roku seria została wzbogacona o suszarkę do włosów pod tą samą nazwą.

Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych - TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Komunikacja wspierana jest działaniami w internecie, wykorzystującymi influencer marketing, social media marketing oraz narzędzia programmatic, GDN, search, RTB.

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania public relations prowadzi magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?