"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

Google zachęca marketerów do "Rethink The Line" w najnowszej kampanii autorstwa agencji The Hallway.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

​Po sukcesie zeszłorocznej kampanii Think with Google „Rethink The Mix”, w tym tygodniu marka zaprasza marketerów do „Rethink the Line” za pośrednictwem kampanii stworzonej przez The Hallway.

Kampanię poprzedza film, który opowiada historię „Linii” za pomocą animacji, a uzupełniony jest zbiorem krótszych filmów i realizacji banerów, które skupiają się na konkretnych wynikach badań Think with Google.

 

Mark Wheeler, szef działu YouTube i marketingu reklam dla dużych klientów, powiedział: „Linia od dawna jest częścią planowania kanałów komunikacji, ale pojawienie się mediów cyfrowych - w pewnym sensie narodziny nowej linii – sprawiło, że pole stało się bardziej złożony. Przejdź do dnia dzisiejszego, a widzimy, że ścieżki marketingowe do zakupu są bardziej zróżnicowane i złożone niż kiedykolwiek. W rezultacie, myśląc o planach marketingowych, trzeba wyjść poza tradycyjne myślenie i zamiast tego skupić się na linii, która naprawdę się liczy, czyli na podróżach, po których faktycznie przebywają klienci”.

The Hallway ECD i partner Simon Lee powiedział: - Marka Think with Google pięknie nadaje się do prostej, zabawnej realizacji. Świetnie się bawiliśmy, umieszczając linię w sercu historii i sprawdzając, dokąd nas to zaprowadziło.

„Rethink” to platforma zorientowana na przyszłość, zaprojektowana, aby kwestionować tradycyjne zasady marketingu i promować ciekawość, otwartość i znaczenie lokalne w dążeniu do lepszych praktyk medialnych i marketingowych.

- Linia od dawna jest częścią planowania kanałów komunikacji, ale pojawienie się mediów cyfrowych – w pewnym sensie narodziny nowej linii - sprawiło, że pole stało się bardziej złożone. W rezultacie, myśląc o planach marketingowych, trzeba wyjść poza tradycyjne myślenie i zamiast tego skupić się na linii, która naprawdę się liczy, czyli na podróżach, które faktycznie odbywają klienci - mówi Mark Wheeler, szef działu YouTube i marketingu reklam dla dużych klientów. ​

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA