"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

Google zachęca marketerów do "Rethink The Line" w najnowszej kampanii autorstwa agencji The Hallway.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

​Po sukcesie zeszłorocznej kampanii Think with Google „Rethink The Mix”, w tym tygodniu marka zaprasza marketerów do „Rethink the Line” za pośrednictwem kampanii stworzonej przez The Hallway.

Kampanię poprzedza film, który opowiada historię „Linii” za pomocą animacji, a uzupełniony jest zbiorem krótszych filmów i realizacji banerów, które skupiają się na konkretnych wynikach badań Think with Google.

 

Mark Wheeler, szef działu YouTube i marketingu reklam dla dużych klientów, powiedział: „Linia od dawna jest częścią planowania kanałów komunikacji, ale pojawienie się mediów cyfrowych - w pewnym sensie narodziny nowej linii – sprawiło, że pole stało się bardziej złożony. Przejdź do dnia dzisiejszego, a widzimy, że ścieżki marketingowe do zakupu są bardziej zróżnicowane i złożone niż kiedykolwiek. W rezultacie, myśląc o planach marketingowych, trzeba wyjść poza tradycyjne myślenie i zamiast tego skupić się na linii, która naprawdę się liczy, czyli na podróżach, po których faktycznie przebywają klienci”.

The Hallway ECD i partner Simon Lee powiedział: - Marka Think with Google pięknie nadaje się do prostej, zabawnej realizacji. Świetnie się bawiliśmy, umieszczając linię w sercu historii i sprawdzając, dokąd nas to zaprowadziło.

„Rethink” to platforma zorientowana na przyszłość, zaprojektowana, aby kwestionować tradycyjne zasady marketingu i promować ciekawość, otwartość i znaczenie lokalne w dążeniu do lepszych praktyk medialnych i marketingowych.

- Linia od dawna jest częścią planowania kanałów komunikacji, ale pojawienie się mediów cyfrowych – w pewnym sensie narodziny nowej linii - sprawiło, że pole stało się bardziej złożone. W rezultacie, myśląc o planach marketingowych, trzeba wyjść poza tradycyjne myślenie i zamiast tego skupić się na linii, która naprawdę się liczy, czyli na podróżach, które faktycznie odbywają klienci - mówi Mark Wheeler, szef działu YouTube i marketingu reklam dla dużych klientów. ​

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet