Revlon nową kampanią chce wzmocnić siłę kobiet (wideo)

Firma kosmetyczna Revlon rozpoczęła kampanię pod hasłem „I Can. So I Did” promującą nową kolekcję podkładów PhotoReady Candid. Jej celem jest wzmocnienie pozycji kobiet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W kampanii wystąpiły ambasadorki Revlon, m.in. Gal Gadot, Ashley Graham, Adwoa Aboah i Eniola Abioro. Promując kosmetyk dzielą się swoimi osobistymi opowieściami. Kobiety te pojawiają się na zdjęciach i w spotach autorstwa reżysera Mario Sorrentiego.

Działania reklamowe mają zachęcać kobiety do bycia wiernymi sobie, dumnymi z naturalnego wyglądu i osiągania swoich celów.

Kampania prowadzona jest w internecie, głównie na platformach społecznościowych. Będzie rozszerzana m.in. poprzez współpracę z influencerkami. W ramach kampanii będą rozdawane również nagrody, m.in. 4 tys. dolarów, pakiet podróżny dla dwóch osób do Nowego Jorku czy udział w sesji zdjęciowej.

Latem ub.r. Revlon zakończył współpracę z agencją reklamową Grey. Jednocześnie powierzył globalną obsługę reklamową agencji Red House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style