Revlon wybiera Initiative do globalnej obsługi mediowej

Firma kosmetyczna Revlon wybrała w globalnym przetargu na obsługę mediową Initiative Media (IPG Mediabrands). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z MediaComem (GroupM).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego Revlonu rozpoczął się w zeszłym miesiącu. Oprócz Initative rywalizowały w nim też agencje OMD (Omnicom) i Havas (Havas Media Group). W przetargu nie brał udziału MediaCom, który dotychczas zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla marketera.

Rzecznik Revlonu poinformował, że firma postanowiła zrobić przegląd agencji mediowych, bo chce usprawnić działalność biznesową. Dodał, że marketer docenia dotychczasową wieloletnią współpracę z domem mediowym MediaCom, ale teraz Revlon „zdecydował się pójść w innym kierunku”.

MediaCom potwierdził, że Revlon poinformował agencję pod koniec marca, że zamierza rozpisać przetarg na media. Agencja ostatecznie jednak zdecydowała, że nie będzie brać w nim udziału.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?